Wednesday 11 July 2012

ON AIR

Salam n Selamat Beristirehat sume..hihihi

Waaaaaaa..lamanya aku xupdate blog ni kan..hihihi..kwn2 pon ada tnya knapa lma xupdate blog, bkn aper, ms yg xmengizinkan utk aku berblogging wktu itu..Setelah lma beristirehat di Hospital Putrajaya, akhirnya 5/7 selamat gk aku kuar wad, 6hr ko aku kna tahan wad sbb kna dmm denggi punya pasal..adehhhh..mmg seksa jiwa n raga aku wktu itu...Doc bg aku cuti rehat smpai 10hb/7, semalam, tp aku 9hb, isnin tu da msuk ofis da..Bkn aper boring sngt2 kt umh, baring, mkn, tido, tu je krja aku hr2 pas kuar wad..Ok berat aku lepas kuar wad 53 ok, xpernah2 aku seberat itu sbbnya selera mkn melampau2..wakakakkaa..Masa 1st msuk wad, berat aku hnya 51, so 2kilo la aku naik..Xper, jnji aku sehat tu pon da syukur sngt2...

Maklumla 15botol msukkan air, 5x 1hr ambk darah, saper xsedih ngn keadaan diri mcm tu kan..ofkos la aku tiap2 hr nk ambk darah, cmfm nangis punya..hahahahaha..mcm budak2 plk, da la aku ni penakot ckt, sakit weiiii..Tp org kata, time sakit tu la, kita rasa insaf sekejap, ada buat salah ngn org, cepat2 jer nk mintak maaf, (mcm raya plk), mula dekatkan diri pd ALLAH, sllu berzikir, (selama ni sihat, lupa sume tu kan)..hehehehe..tp alhmdulillah, berkat doa org tua ku n kesabaranku, akhirnya aku chat da sepenuhnya...Syukur sangat2 YA ALLAH.....

Tqvm pd kwn2 ofis, mmbr2 sume sbb ambil berat pada diriku yg kerdil ini, n sanggup luangkan masa pergi melawat aku ms kt hospital..Hanya ALLAH jer yg dpt membalas jasa kalian sume..Syg Uollssss..n then, xlupa jgk pd en.tunang kerana susah payah ulang alik dr seremban mnjaga sya slma di hospital...sobs..sobs..sobs..tiba2 jadi sayu n sedih bila ingat kt seseorang n waktu2 sakit kt hospital hr tu..Semoga ALLAH sentiasa lapangkan hati n dada UTK hambamu ini YA ALLAH..








hihihi..kesian kan org sakit, mcm ne la rupanya..yg lain bkn main happy aku tngk..




*****  walaupon pedih, tp tetap ku telan jua..

2 comments:

  1. k. cik jg diri..xlama ag hari bahagia..heheh

    ReplyDelete
  2. hihihihi..tq wan..tu la, nsib xsakit tme mjlisnya..hihihi..sobs..sobs..sobs..

    ReplyDelete