Monday 5 November 2012

Wordless Monday: Trip to Melaka

Selamat Tengahari n Salam 1Malaysia semua..hehehe..

Biasa la hari isnin kan, hari yg sangat2 lemau..Hehehe..Maklumla da cuti 2hr, bila turn hari isnin msuk ofis semuanya jadi malasssss..kan..kan..kan..??? Nk buat kerja pon malassss..hehehe..Saya nk cerita sabtu lps kami jln2 ke melaka..Sbnrnya kami xrancang pon nk pegi, last minute hubby call khmis mlm tuh g tau mmbr dia ada ajk g jln2 kt melaka sabtu nh, so sy mmg xfikir aper dah terus bersetuju jer la..hehehe..sbb dpt pegi jenjalan punya pasal, xkira ada duit ke x, jnji kami blh jln2..Mmg habit aku mcm tuh..Mula2 hubby xnk pegi sbb fikirkan mslh kewangan yg xmncukupi mmndangkan bru lps blik raya hr tuh, so aku pujuk2 n jnji akn share sama2 time susah or senang, so sweetkan, hehehe..bru lah hubby ckp ok..Uisshhh kesian plk kt hubby aku terpksa melayan kerenah aku..hehehe..Sorry abg cz terpksa melayan kerenah syg, n tq cz sudi ikut semua kehendak syg..Love U abang..(jgn muntah darah ya kwn2 bc entry sy x nh..hehehe..) Kalau kwn2 nk tau kemana kami pegi, jom layan pic dlu..hehehe..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



kami ke sini
perasan x abg2 yg baju purple tuh, time sy msuk diaorg tngk semcm jer sbb sy bwk beg aper tuh..hehehe..
tunggu turn nk bli ticket..rm30 1 person..
otw mencari tmpt
posing dlu sblm turun berenang
amboih tingginya, xgayat ker bang..hehehe..
aper nma hnth permainan nh..tp besttt..
yeaaaaayy..saya da smpai..

Dlm 2jam kitaorg mandi n lepak2 kt situ, ktaorg plan nk pegi jln2 tmpt lain plk..Sambil2 tngh jln2 nk kuar tuh, tetiba abg DJ ada buat 1pantun, soalannya senang jer, ''aper bnda klu da naik, xturun2''..korg tau x aper jwpn dia...hehehe..klu btul jwpnnya, sy belanja korg mkn biskut hup seng, cicah tea' o panas..hehehe..setuju x? hahahaha..Sbbnya time soalan nh hubby yg tlg bg jwpn, sy tlg naik ke atas bg jwpn jer..hahaha..excited kot time nh nk bg jwpn, takut salah pon ada gk..hehehe..tetiba teruja n bangga duk atas stage time tuh..Dan2 abg DJ panggil aku kak shieda, hahahaha..nsib x kak shieda dangdut, kang xpasal2 suh aku gelek kt atas tuh..dgn bangganya jgk sbb bnyk x abg DJ kata respek dkt kami sbb sanggup dtg jauh2 semata2 nk kesini..hehehe..nk seribu daya bang, xnk seribu dalih, xgitu hubby saya? hehehe..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

nervous nk naik bg jwpn..hehehe..

time nh tngh introduce name n tnghl kt mana..
excited sbb jwpn betul..alhmdulillah syukur sngt2..

dptla 2kupon mkn n minum kt situ..rezeki2..

aku siap bg no hp skali, klu ada aper2 event, jgn lupa ajk aku join skali..hahaha.. 



Lepas tu ktaorg ke sini plk..

kami ke A'FAMOSA Resort

cantikkan ada air, dlm tuh ada dolphin..

gemuknya aku time nh..OMG..OMG..



Nasib baik la ktaorg sempat jln2 bnyk tmpt gk, time ptg dlm kul5 mcm tuh, hujan turun ngn lebatnya, siap petir skali..Memandangkan mmbr hubby mlm tuh ada dinner plk, trpksa la ktaorg balik redah hujan okeh..mmg habis basah lencun, nsb baik xdemam..Alhmdulillah, Allah sentiasa permudahkan perjalanan n percutian kami ke melaka..Dlm kul8 mcm tuh ktaorg sampai seremban, siap lepak2 mkn2 kt kedai sambil2 layan bola MU vs ARSENAL...hahaha..bola omputih nh aku kurengggggg ckt..Ok itu sahaja..Insyallah lain x nk pegi jln2 ke s'apore..jom kwn2 kita pegi sama2,  join ramai lg bestttttt..


No comments:

Post a Comment