Thursday 18 April 2013

Seminar Tun M di PLF

Salam dan selamat pagi semua..

Lamanya I xupdate blog kan, bukan aper sebab I xde idea n xde benda yang nak diceritakan..

Semalam dekat ofis I telah diadakan Seminar Tun Dr. Mahathir Mohamad sebagai penulis. Yang mana semua sedia maklum, seminar ini terpaksa diteruskan juga tanpa kehadiran Tun Mahathir disaat2 akhir sebagaimana yang telah dijadualkan.

YABhg. Tun Dr Mahathir Mohamad terpaksa menghadiri ucapara pengebumian Mendiang Margaret Thatcher di London's St Paul's Cathedral iaitu jatuh pada tarikh yang sama dengan seminar ini. Walaupun tanpa kehadiran Tun M sekalipun, tetapi pihak kami amat berpuas hati dengan sambutan dari tetamu jemputan yang telah diundang ataupun tidak diundang. 

Terima kasih banyak2 kepada semua tetamu2 yang hadir yang sentiasa memberi sokongan yang padu pada pihak kami yayasan kepimpinan perdana semua. Sehubungan itu, seminar ini adalah free dan tiada sebarang bayaran dikenakan.


Jom kita sama2 saksikan gambar sedikit sebanyak yang sempat saya kongsikan bersama tuan2 puan2 semua.




keratan akhbar UTUSAN

Seminar Tun Dr Mahathir Mohamad Sebagai Penulis

Seminar Tun Dr Mahathir Mohamad Sebagai Penulis 2013-04-17

Petugas Pendaftaran Seminar Tun Dr Mahathir Mohamad Sebagai Penulis

Auditorium Yayasan Kepimpinan Perdana

Ahli Panel - Prof Madya Sivamurugan Pandian, Prof Dr. Ahmad Murad, Dato' Dr Syed Ahmad, Prof Madya Dr Kamila

Profil YABhg Tun Dr Mahathir Mohamad
 

Dalam ramai2 jemputan tu, ada la sorang mamat nh..Hihihi..Dia datang register tempat I okeh..Punya la terkezuuutt nampak dia, sampaikan nama dia ulang 2x baru la saya sedar dari lamunan terhenti..Kakhkahkah..Sengal gila gk I nh..Terpesona okeh, tetiba2 jadi xtentu arah bila terpandang dia..hahaha..
 


''Saya Azman Nor Shamsudin..'' Padahal ada je nama dia dalam registration form tu, tapi I cakap xde pulak..Hahahaha..Menggelabah punya pasal okeh..Tapi lepas tu jumpa balik nama dia ok la..Kuussssss semangat..hehehe..


jeng..jeng..jeng...





ni la adik rosham noor..xfriendly langsung okeh..lakonan semata2..gemuknya I..

jeng..jeng..jeng..hihihi..tanda bgus la tu erkk..

No comments:

Post a Comment