Friday 2 January 2015

Gudbye 2014-Welcome 2015


Assalamualaikum semua

Selamat menyambut tahun baru uolls, selamat tinggal tahun 2014 yang banyak kenangan suka & duka, sungguh tragis kalau hendak dihitung satu persatu. Semoga tahun 2015 akan menjadi tahun yang lebih baik untuk diri aku dan seluruh rakyat Malaysia amnya. Semoga negara kita Malaysia terus aman dan selamat hendaknya.

Agak malas kerja untuk hari ini, maklumla setelah cuti panjang sebelum ini, memandangkan hari ini je kerja esok da cuti terpaksa gagahkan diri juga.

Memandangkan birthday aku jatuh pada tahun baru 01.01.1985..So semalam genaplah umur aku 30 tahun..Uhuk..uhuk..uhuk..Sungguh tragis bila angka 3 dihadapan. Hahaha..Semoga dengan peningkatan usia nh aku akan menjadi lebih matang dan lebih2 bekerja dengan berdedikasi. In sha allah. Apa2 pun doakan yang terbaik utk aku ya kawan2 sekalian. Aminn.


1 comment:

  1. Salam dear
    nanti send detail alamat kat

    email : elfekluz1921@gmail.com

    nak send hadiah..hehehehe

    ReplyDelete