Wednesday 30 May 2012

-:Jutaan Belia berhimpun d Putrajaya:-

Morning u alls..Sume org dok cbuk bercrta pasal hari belia yg d adakan d putrjya mggu lps dr rabu smpai ahad..so aku pon nk bercrta jgklh..biarla lmbt, jnji ado..iye dop? hihihi...ahhhhh..lantak aku la nk post aper skalipun kt blog aku punya, jnji aku xkacau org, mcm ko lah..ahhahaha.. (gelak jahat)..klu saper2 yg ada terasa, sorry to say...damm..

Bila dkt2 mstila kna p g kan, smbil2 jln cuci mata..hehehe..

Jom layan gmbr dlu..hihihi..
 
 

  
nurul, me n mimah..tme lunch p g usha2 tmpt..hihihi..





    
amboi amy, senyum smpai ke tlnga ya..hehehhe..







Jumaat mlm tu, tman mimah tngk k-pop, best gk layan k-pop nh..tngk sume org gila2 ngn k-pop, aku jer cm mati kutu xde prsaan tngk..hahahhaa..so, utk xmemalukan diri, so layan la jgk lompat2..cm lawak jer..tp lma2 best wooo tngk diaorg jungkit2..hihihi..

sebelum konsert bermula..yeehaaaa..
nsib baik blh duduk tme nh, klu x pengsan aku..ahahhhaa..



siti saleha jadi MC mlm tu, cntik dia kan..seettt tan btul la..







ni kumpulan aper aku xtau..sedih kan?



u-kiss..sorry mimah sbb xpndai nk buat video..klu x dah blh dah..hehehe..




 Sabtu tu pegi lg sbb mmbr2 dari seremban ngn wangsa maju turun putrjya, so aku yg mmg otai selok belok jln putrjya nh, bwkla diaorg jln2..diaorg tido umh aku mlm tu, so pg ahad ktaorg g shoping nilai bli brg2 ckt..xkuasa aku nk g jom heboh lg ahad tu, ngn jame gila, panas lg, penat nk jln lg..huh, baik aku g shopping, ada jgk hasilnya..hahhaha..

Penat berjln2, kitaorg lepak2 kt padang depan perbadanan jp..Ms ni PM ngh rasmikan..dgr dr jauh jerla, xkuasa aku nk bersesak2 nk pegi tngk..

abg n kak angkat yg sportng..k.fiza tnggu ms nk meletopss..



ngn BFF..semoga kekal buat selamanya..amin..
tau la ckgu suka membaca..hehehhe..
besar bapak gile kasut dia..

Sabtu mlm tu ktaorg g jln2 alamanda sbbnya kak n abg nk cari bju bby yg xsettle lg..

Aku aper lg, ambk pluang bergmbr ngn bear, berat gila woo..





Ok itu jer nk crta, nnt jmpa lg next entryy..hihihi..

No comments:

Post a Comment