Monday 29 October 2012

BALIK KG JAME GILA

Salam n Selamat Ptg Semua..
Hari nh dtg ofis lemau sngt2 rasanya sbbnya penat badan n lenguh2 segala urat2 n kekejangan otot selama 14jam berada dlm kereta smlm..Ktaorg gerak dlm kul10pg, kul2pg baru smpai putrajaya..Sbbnya pegi hantar mmbr dekat rawang dlu..Kalau blh nk tido jer ngntuk sngt2 ok..Ya allah xpernah2 aku balik kg selama berjam2 lama mcm nh..1st time jugak la aku sambut Hari Raya AidilAdha thn nh bergelar sbg seorg isteri bersama suami terchenta n org2 yg tersayang d sekelilingku..Terharu n rasa lain sangat2 raya thn nh..1st sbb kami beraya tanpa abg sulong yg tersayang yg tlh kembali kerahmatullah, 2nd beraya sbgai seorg isteri..Syukur Alhmdulillah sngt2 Ya Allah..

Balik kg raya hari tuh, kami gerak dr putrjya kul8pg ok, smpai umh kul10mlm...Ya Allah, penat sngt2 ase time tuh..Igtkan balik lwt mcm nh, xde la jame sngt, tapi sama jugakla..Xpernah2 aku balik kg sampai mlm raya..Bila dgr takbir raya dlm kete, tetiba rasa sebak n terharu sngt2..Aku bukan ape kesiankan ma aku jerla xde sape2 nk tlg dia kt umh mlm raya tuh..Org lain sibuk buat persiapan raya, aku jgk sibuk mengharungi kesesakan lalu lintas..Sedih mmg sedih..Tp kurang2nya aku bersyukur sngt2 dpt balik raya jgk thn nh..Aminnnn!!!!

Aper2 pon jom layan pic masa balik kg hr tuh..





1lorong dh jadi 2lorong


siap berenti menyembang lg abg 2org nh..hehehe..

jln nk naik kl mmg lengang, nk balik klntan mmg jame gila




myb raya thn dpn kena balik raya ngn belon la plk..hehehe..baru la xjame kan..kan..kan..

No comments:

Post a Comment