Wednesday 13 June 2012

CELEBRATE BESDAY ABG LONG

Lepas aku tngk kek dlm blog miss naimah mggu lps, ngn tetiba rasa nk mkn kek la plk..aku nh pelik ckt, klu mengidam nk mkn sesuatu tu msti kna mkn gk..xkira susah or senang nk dptkannya..hihihi..(klu pregnant mngidam nk mkn pelik2 cm ner la ya, sian laki aku nnt) ok abaikan sbb aku blm kawen n masih single mingle okeh..Cm mggu lps mngidam nk mkn durian, alhmdulillah dpt gk mkn durian..Ok berbalik pd crta pasal kek ya, smlm dptla gk aku mkn kek coklat indulgence smpna mraikan besday abg long (abg angkat aku, tp kwn baik pd en.tunang aku)..besttt sngt2 dpt celebrate rmai2 cm ne..mnjadi gk planning ktaorg..wallaweh..


Utk celebrate besday boy smlm, 100% wife dia serahkan pd aku n the geng utk surprise kan party 4 husband dia..Mula2 nk celebrate kt alamanda, last2 aku pilih kt dataran putra je senang utk bersantai, xrmai org...kt tepi tasik bawah tu..last minute, kelam kabutla aku nk order dominos lg, tmph kek kt secret resepi lg..Mlm tu, terkejar2 aku nk bli nsi n air lg, last2 aku terjah pasar mlm jer sng, sume ada..nsib baik..ahahhaa..pnat mak jemah ke sana ke mari, jnji surprise bufday mnjadi..tp berbaloi2 la celebrate rmai2 cm ne, bknnya sllu, hnya 1thn skali dlm idup..hihi..best2..kek aku sponser, manakala dominos wife dia sponser...(xbermakna celebrate bufday tnpa kek..hihi..)

 Jom layan gambar dulu: 


kek bufday 4 boboyot...BFF selamanya..

bufday boy ngn bju krja lg..hihihi..
abe we n k.fiza..love u alls..


kami selamaya..
mestila ada skali..hihihi..




Bila dah kenyang mkn2, lepak2 sume..sesi utk bergmbr la plk..ni plg aku suka..heeeeeeeeeeeeee..hantu gambar..Sebelum blik kta pozing dlu..Ambk gmbr dkt2 jer sbb msg2 dah pnat, dh xlarat nk berjln dh..tp pozing punya pasal ttp maintain..ahahhaa..

time ni la kamera aku jtuh dlm air kt celah2 titi tu..sedih sngt2..
cantikkan air pncut kt blakang tu..tme ni hijau..
cantik kan air pancut kt blakang tu...purple



Maklumla smlm order dominos pizza, tetiba ada org call mintak aku spare time 2mnt utk tnya soalan cm ner service diaorg tip top ke x, aku ngn slambernya mnjawab mmg terbaikkkk wooo..ahahaha..mmg terbaik pon, order kul7, kul 6.50 dh smpai dh, mmg tip top ar sevice diaorg..mls aku nk p k aper2..iyea jerla sume kan..(huh, igtkn call nk ajk aku dating mkn dominos lg...ahahahhaa..mmg x la kan..)


tnggu ms nk bersalin k.fiza..t.care kak..miss u



 p/s: snggup korbankan ms nk tngk bola smlm antra m'sia VS singapore smata2 nk celebrate besday mmbr..lg sedih sbb kamera rosak..uwaaaaaaaaaa..:(knapa la hidup nh xprnh seindah yg disangka..)

1 comment: