Monday 11 June 2012

--LEPAS HAJAT--

Saya suka...saya suka..saya suka (versi memey UPIN IPIN)..Dpt gk akhirnya aku mkn durian puas2 smlm..hihihi..smpaikn kencing bau durian, berak pon bau durian gk..haishhh..wakakkaka...iyeerrkk, pngotor la k.cik nh..haishhh..Tengs to my mr sweetie tuk pengorbanan yg diberikn dtg dr jauh semata2 nk bg durian utk buah hati tersyg nh..tacing jadinyee..hahah..(wateva la)..jnji dpt lpaskan hajat yg mmg dah berbuih mulut nh nk mkn durian...alamak, lupa la nk upload pic..tu kmudian2 erkk..


Balik2 umh dh hbs 1biji durian, kna baham dkt sumayah n the geng..tnggl la lg 3biji, dh la besar2 plk tu, isi kuning, biji haluih jer, mmg puasati ar mkn..meletopssss ar..nsib baik smpan kt m.cik dia nh, klu x mngamuk la aku..NK DURIAN, NK DURIAN..hahaha, mna nk cari mlm2 buta nh..dh la kt ofis aku prnh mngamuk sbb busuk bau durian mkn dlm ofis nh..wakakkaka..nk tngk aku mngamuk, silakanlah..



p/s mkn durian smlm, mmg xblh tido panas wooo..tp xpe jnji dpt mkn durian..hihihi..mmg terbaik wooooooo..

1 comment: