Monday 25 June 2012

IMPIAN HATI

Salam n morning u ollssss..

Pepagi dtg ofis hr nh sentap sekejap mak nak, maklumla sana sini org pkai tel baru, mcm2 model tel da skrg ada, galaxy note, iphone, ipad, n etc..aku bila lg utk memiliki sume tu???? hnth la, aku pon blum pasti..bilakah akn tiba masa itu..uwaaaaaaaaa..bkn aku xnk bli ke aper, tp kewangan yg tidak mngizinkan buat ms skrg..money..money..money...smlm kwn aku bli tel bru, sadis jer tngk, hr nh mima plk..uwaaaaaa..lagi la stress aku tngk..jealous..jealous..aku jealous ok!!!!

Klu pikir2, hr nh jugak aku nk bli tel bru, tp apa kan daya, kita hnya merancang, tp allah yg menentukan sgl2nya..sabar k.cik sabar..Aku nh bukan jenis mata duitan, suka meminta2 brg ngn abg aku, arrrrrggghh..klu dia offerkn diri bru la aku ckp nak aper nk aper, nk harapkan dia tnya dlu smpai sudah x la..Lg tinggal 1bln lbih jer lg persiapan kawen aku..mcm2 benda pikir dlm kepala otak aku nh..bnyk lg bnda xsettle..bnyk lg nk pakai duit..aku dh la jenis boros, hr2 kna membebel dkt abg aku..cm ne la nk smpan duit klu tiap2 mggu asyk kuar jer..

tel impian hati....





Ni la hasil tel baru..copy from mima..hihihi..
za n mima tuannya..peace yooo!!!!

alalalalala..tomei2..

za, k.cik, naima n mieda..

k.nurul nmpk gmuks la..diet xmnjadi erk..hihihi..







p/s: insyallah 1hr nnt aku pasti akan memilikinya jua..sedih2..keutamaan pd knduri kawen dlu, bru la blh nk beli ape sesuka ati jer..stress..stress..stress..

3 comments:

  1. jom kak chik pg beli..haha

    ReplyDelete
  2. seriesssss(versi shaza) wakakakakaka..jom2 naimah k.cik series nh, k.cik ngh bersedih nh..dh la tel rosak, kamera pon rosak..sadis2..tmbh2 tngk hp mimah, lg la stress..aku jealous okeh versi mimah marahkn shiro..wakakakaka..

    ReplyDelete
  3. sy pun seriesss..
    hahaha
    jom ar pegi beli sama2..
    meroyan dah ni tgk tepon mima..haha

    ReplyDelete