Friday 22 February 2013

POTLUCK DI TASIK PUTRAJAYA

Salam Jumaat Semua..

Ya Allah hari ini intenet kt ofis xtau la kena badi ape, punya la slow...Kejap ok kejap x..Macam tau2 jer kan  hari ini hari jumaat, xpayah rajin sangat buat kerja..Hahahaha..Hari ini hari jumaat kan, so rehat lama..Kami2 budak2 LA, xkuar pegi mana2 pun, just makan kt ofis jer masing2 bawak makanan masing2 kita share makan sama2..Sebabnya dari minggu lepas lagi kami decide nk buat potluck untuk kami2 budak2 LA..So, hari ini, tibalah masanya untuk kami makan2 sambil bersantai ditepi tasik putrajaya yang indah nan permai lagi..Hahaha..Gigih tau bangun pagi tadi nak masak tomyam punya, xpernah2 aku masak sebelum2 nh..hahaha..Sorryla kawan2 ya kalau xberapa nk sedap masakan saya itu..Insha Allah, len x saya akan masak lagi dan lagi..Hehehe..Aper2 pon jom kita layan pic dulu..phewphewphew..


ni menu miss naimah punya..sedap..mmg sodap..

oh botol airku d tengah2

paprik naimah, saya tomyam +, ros umai, ayam goreng segera ina punya..

sblm mkn, harus posing dlu..

nasi d sponser oleh ros..tu pon xhbs bnyk sngt..
Lepas makan2, punya la susah nak bangun..Hehehe..Kenyang wei kenyang..Alhmdulillah syukur nikmat di hari Jumaat yang indah ini..Dah kenyang semua, moh ler kita bergmbr lagi..dan lagi..hehehe..

tembamnya aku pakai tudung nh..oh nooooooo..

jemput makan semua kawan2..hehehe..

betapa gediksnya semua gmbr aku di situ..hahaha..


Esok kena gigih bangun pagi2 lagi sebabnya nak gi jogging dengan hubby..hehehe..Sape nk ikut cepat angkat tangan..Hahaha..


No comments:

Post a Comment