Monday 6 August 2012

AL-FATIHAH

Salam 
Salam Ramadhan Kareemmmm..
Hari ni sudah masuk hari ke-17 kita berpuasa..

 Semalam masa santai2 tngk prlwnan Chong Wei vs Lin Dan, dpt msj dr mmbr yg mngatakan neneknya yg aku pnggil ''mak'' dah kembali ke rahmatullah pagi semalam..Tersentap sekejap ms tngk perlawanan tu, ngn sndirinya airmata bergenang..Aku sedih bkn aper, sbbnya aku baik ngn arwah..Tiap x aku blik kg, msti aku g jln2 umh dia n jmpa ngn nenek dia skali..Nenek dia pon dh knal kwn2 cucu dia sume..Dia xsempat msj aku pg tu, sbbnya masih terkejut lg..Aku pon faham ngn situasi dia skrg..Arwah meninggal pon sbb sakit tua..Tp aper2 pon kita kena pasrah dgn segala ketentuannya..Semoga mereka sekeluarga sabar dgn segala ujian-nya..
Yg pergi xkan kembali lg..Dari-nya kita datang n pada-nya jua lah kita kembali..Al-Fatihah!!!!
Didoakan semoga allah sentiasa mencucuri rahmat keatas rohnya, dan arwah sentiasa ditempatkan bersama org2 yg beriman..AMIN...

AL-FATIHAH...





No comments:

Post a Comment