Thursday 30 August 2012

-- DUGAAN --

Assalamualaikum...
Salam Khamis pada semua..


Kita hidup mcm2 ujian ALLAH berikan..Hidup xselalunya cerah seperti yg kita semua impikan...Samada kita kuat utk hadapinya atau x jer..Bagi aku sendiri, aku xmampu utk tempuhi ujian mu ini YA ALLAH, YA RAHMAN, YA RAHIM...Tp aku harus kuat utk semua ini walaupon kdg2 hanya airmata yg mampu berkongsi segala kesedihanku ini..Aku dah xterdaya lg untuk menanggungnya sorg2..Aku bukan aper, aku xsuka susahkan org lain ngn mslh aku, selagi aku blh lakukan sorg2, aku akan cuba, especially family or org yg plg terdekat ngn aku...Sbb bg aku, selagi aku mampu usahakan sndiri, aku akan usahakan sndiri..100% aku settle kan sendiri..Apa guna perbincangan kalau xbersefahaman..Apa guna perbincangan kalau xde kata putus, apa guna perbincangan kalau smpai skrg msh bermslh, saling menyalahkan sesama sendiri...Tlgla, aku da penat dgn semua ini, ok!!!!Time tu la korg blh bincang yg mana suka, yg mana xsuka, yg mana betul or yg mana xbetul, yg mana sesuai or xsesuai..Ni last2 minute ni sesuai la ni xsesuai la, ni kena la, ni xkena la..Klu ''korg'' berada d tmpt aku sekalipon, aper ''korg'' rasa??????? Nak marah, xpuashati, sedih jgkkan!!!! YA ALLAH, aper semua nh.Bantulah hamba-mu ini YA ALLAH...

Aku xsuka menyalahkan org, mungkin semua ni atas kesilapan aku sndiri...Aku xpernah bersyukur dengan aper yg aku miliki selama ini..Tp smpai bila aku harus begini n begini????? Sampai bila!!!!!! Aku da penat menunggu n terus menunggu semua ini..Hanya ALLAH Subhanahuwata'ala jer yg tahu aper akan terjadi pada hidup aku selepas ini..


** Maaf Atas Segala Kesalahan, Terima Kasih Atas Segala Kebaikan

1 comment:

  1. Sabar ye kak cik.. slalunya pe yg Allah aturkan utk kte de sebabnye.. tp cume Die je tau.. kan kan . .;)

    ReplyDelete