Tuesday 14 August 2012

SALAM LEBARAN

Assalamualaikum...

Salam Ramadhan yg ke-25

Waaaa lagi 5hr lg kita semua nk raya kan, 5hr jgkla saki baki utk saya buat preparation utk mjlis saya nnt pd 21hb/8 nh utk kali terakhir..Yeaaayyyy, esk saya blik kg, hr nh last krja..15-30hb/8 saya cuti..hihihi..Nnt kita semua bersua kembali d lembaran yg baru ya..Mmg penat kalau buat sesuatu bnda last minute kan??? Bkn stkat penat bdn, pnt mata ngn xcukup tido, mulalah bwh mata lebam2, penat otak fikirkan mcm2 hal blum settle ag, penat emosi utk berhdpn ngn org sekeliling n etc..Insyallah kalau kita lakukannya dgn hati yg tenang n waras, dgn kuasa ALLAH, smuanya dpt diselesaikan dgn cara baik kan...Begitulah jua dgn saya..Saya harap sngt2, mjlis saya nnt berjalan ngn lancar n dilindungi oleh ALLAH dr segala malapetaka..Mcm2 ada dlm kepala otak saya skrg nh, smpaikan xtau mana 1 yg nk didahulukan..Sedih kan!!!! Ape2 pon saya hanya mampu berdoa ajerla..

Dikesempatan ini, saya ingin memohon beribu kemaafan pd kwn2 blogger saya smua, jika ada salah n silap saya harap dimaafi ya kwn2..Saya hanya insan biasa, xlari dr melakukan kesilapan..sobs..sobs..sobs..Jgn simpan dlm hati ya, aper2 xpuasati bg tau saya terus erkk..kalau malu nk luahkan, email jer kt saya bak kata cik nan..hihihi..saya ok jer..sbb tu saya suka gelak2 jer..hahaha..lari point dh nh..

Selamat Berpuasa n Selamat Hari Raya Kawan2..Harap kepada kwn2 sume pulang ke kg dgn berhati2..Semoga selamat sampai ke destinasi masing2..AMIN!!!!

**MAAF ATAS SEGALA KESALAHAN, TERIMA KASIH ATAS SEGALA KEBAIKAN







*** Tunggu saya upload gmbr kawen erkk.hihihi..

1 comment:

  1. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN & SELAMAT PENGANTIN BARU..* ha panjang ucapan tu..
    ehemm..wit raye kte jgn lupe ek..
    haha..

    ReplyDelete