Friday 31 August 2012

ANAK2 SEDARAKU..

Salam Semua..
Kepuasan la duduk umh sorg2 sbbnya hubby kna berhimpun kt bukit jalil mlm nh, so I sorg2 jerla kt umh nh, esk n lusa hubby cuti, bru nk g honeymoon..hihihi..X ni entry saya pasal anak2 sedara saya plk...Sbbnya skrg mood msih bercuti lg, so blhla sy update blog nh puas2, bila da msuk ofis nnt xde kelapangan dh la nk update semua nh..Hehehe..Dulu2 2,3 org jer ank buah saya, skrg nh 15org ko!!!!!, 1dozen org tua2 kata..hehehe..Sbbnya saya nh 9 beradik smuanya, 3pompuan, 6lelaki..So yg pompuan2 semua da kawen, last ngn saya, yg laki tnggl abg n adik jer blm kawen ag..Time2 raya mcm ne la mmg meriah, semua dpt cuti n berkumpul ramai2 kn..Bila da blik bandar semua, sunyi la umh..Tnggl la ma n abh jer kt umh tu..Rindunya dekat korg semua..Walaupon m.cik garang, tp m.cik ttp syg korg smua dunia akhirat..Nnt ada ms m.cik blik kg lg, kta jmpa ramai2 lg ya..Bila la blh jmpa korg semua n berkumpul mcm ni lg kan..sobs..sobs..sobs..Terharu tiba2..Aper2 pon jom layan pic dlu..












solat berjemaah rmai2..hihihi..mlm raya kalau xsilap..bguskan ank2 buah saya..hihihi..

sebahagian ank2 sedaraku..
barisan dpn: sumayah, affan n afifi
barisan kedua: yaya n adam
barisan belakang: ain shatikah, nureen n sofia..

tme ni la affan jatuh smpai bengkak bibir..sian plk affan..

diaorg dlu rasmi pelamin saya..hihi..

smgt bergmbr diaorg nh..sumayah muka ngntuk..

ank buah baruku..ank sedara hubby..








p/s: kejap lg nk buat kek batik..bila hubby blik nnt, blhla mkn kek batik dr isteri terchentaaaaaa buat..hihihi..

No comments:

Post a Comment