Friday 11 January 2013

HASIL KREATIVITI ANAK SAUDARA

Assalamualaikum & Salam Jumaat semua..
Malas nak cakap banyak, jom tengok gambar hasil editing oleh anak sedara saya..(anak abg yg meninggal hari tuh)..cantik ke x..hehehe..kreatif btul ank buah saya nh, lbh kreatif dr m.ciknya..Daripada xcantik, terussssssssss jadi cantik m.ciknya..kan..kan..kan..kehkehkeh..




ni masa umh belah saya n belah suami..

mlm akad nikah..

adoooooi sakit mata2 tngk..hehehe..terlampau kreatif sngt, cm ni la jadinya..

dah selesai akad nikah..wif mmbr2 hubby

pic yg ni plg saya suka sbbnya hnya kami ber2 jer..kehkehkeh..

sweet gitewwww

ahahahhaa..yg ni plg xblh blah spek bingkai merah tuh..kuikuikui..

kt atas tuh pic hubby zmn muda2 remaja..kuikuikui..

pic ni plg sedih skali..saya sorg jer yg masih setia d cni..sobs..sobs..sobs..
malam akad nikah..



Tq baby, (panggilan utk ank sedara) nama sebenarnya anis sofiya..bila edit2 balik smuanya nmpk cntik2..Tiba2 m.cik rasa terharu sangat xtau kenapa..Myb ingatkan ''arwah papa'' selepas 1mggu m.cik kawen, ''arwah papa'' pula dijemput Ilahi...:( sedih sngt2 rasa time nh..Dahla masa tuh xsempat tatap wajah ''arwah'' buat x terakhir, sampai2 mereka dah kebumikan ''arwah'', katanya jenazah dah lama sangat..Xperla aku redha time nh, itu yg terbaik untuk ''arwah''..Hanya Allah jer yg mengetahui segala2nya..Banyak kenangan suka dan duka bersamanya...

Sempena hari Jumaat hari yang mulia ini, marilah kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah dan sentiasa iringkan doa untuknya di sana..Padanya kita datang, dan padanya jua-lah kita pergi.Sampai masa nanti kita pun akan kesana jua..

So, marilah kawan2 kita sama2lah muhasabahkan diri masing2 & lebih mendekatkan diri lagi pada yang maha esa..Insha allah..




No comments:

Post a Comment