Friday 4 January 2013

Jawapan Tag dari Miss Hidy

Assalamualaikum dan Salam Jumaat semua.

Memandangkan hari ini hari jumaat, esok cuti so bolehla saya berfoya2 sekejap sebabnya hari ini kerja sudah separuh siap.hehehe.Kalau hari2 macam ini kan best..ekekeke..ok berbalik pada entry saya hari ini..

Malas betul nak jawab soalan dari Miss Hidy nh, tapi untuk kawan punya pasal saya jawab la ek : @_


1.Siapa diri saya dirumah?
  • Kalau dikampung semestinyalah anak kesayangan dan kemanjaan ma saya.
  • Kalau disini semestinya my hubby.Suka bermanja2 dengan dia geytoww..
2. Siapa diri saya disamping rakan?
  • Seorang teman yang boleh berkongsi segala suka dan duka.u alls can believe me.
   
3. LIMA benda yang diidam-idamkan tapi tak dapat lagi?

     Pekerjaan yang tetap yang dapat membantu hubby untuk masa hadapan
     Sebuah kereta yang boleh membawa anak2 bersiar2 bila mana kesibukan suami
     Rumah sendiri, xper kecik janji ada tempat untuk berteduh
     Nak baby tapi sampai sekarang xpregnant2 lagi.
     Nak beli hp yang boleh tweet2 getowwww.

4. Siapakah nama pasangan merangkap buah hati pengarang jantung saya?

     hubby saya - Mohd Ariff bin Mohd Yusoff

5. Ceritakan LIMA perkara saya paling suka tentang dia

    Selalu bagi nasihat...
    Always positive..
    Teman yang yang boleh berkongsi segala cerita
    Pandai berjimat cermat.. (saya suka boros)
    Yang penting tak cemburu

6. Tarikh membina ikatan?

    Mula mengenali hubby 2011, tarikh pertunangan 16/03/2012..Tarikh perkahwinan 19/08/2012

7. Kenangan pahit bersama pasangan anda?

    Setakat ini xde pahit2 or masam2 lagi, semuanya manis2 belako.

8. Lagu Tema Cinta?

    Apo kono eh jang-fida ibrahin feat dato' ac mizal & stellar band

9. Apa perubahan yang saya nak tengok pada dia?

  Takde ape2 yang patut berubah.Semuanya complete n perfect.

  Harap sangat2 moga2 hubby dapat tukar tempat kerja lebih dekat dengan saya.

10. Tag member laen

 Tokse (ayat ngeri klate cik siti wan kembang)

p/s: nasib baik xpayah bnyk fikir sngt.hehehe..
 


No comments:

Post a Comment