Monday 14 January 2013

WORDLESS MONDAY

Hari ini nak cerita pasal sambutan birthday abang chik yang diadakan pada ahad lepas.Kitaorg celebrate awal 4hr, birthdaynya jatuh pada hari khamis 10/01/2013 sepatutnya..Kitaorg xplan pun nak sambut awal, alang2 sume ada hari tuh bolehla buat terus.Kami buat ala kadar jer, beli kfc ckt n makan kat kedai ramai2.Kitaorg jumpa ahad tuh sebabnya member2 hubby tolong kami angkat barang untuk pindah rumah ke putrajaya nh.Memandangkan rumah lama hari tuh ada orang nak masuk, terpaksa la kami pindah.Ingat x entry birthday saya yang lepas yang orangnya bagi pinjam rumah, itulah orangnya.Aper2 pon jom kita layan pic dlu: sorry la ya, sebabnya saya memang hantu gambar..kehkehkeh..Setiap entry ofkos ler ada gmbr.hehe..

surprise..dari kami utk abg chik
happy birthday abg chik..

hubby, abg chik, adik a.long, a.long, k.fiza n bby rayyan..

harusla saya ada sekali..kehkehkeh..


Makan besar pada malam itu, semuanya ditaja oleh hubby saya sebabnya belanja diaorg sekali tolong kemaskan rumah dan tolong angkat barang2 kami.Tq so much pada kalian semua.Jasa dan pengorbanan korg semua hanya ALLAH swt jer yang dapat membalasnya.Semoga ikatan persahabatan kita kekal sampai bila2..

*Malam tu berlaku peristiwa yang xpernah2 saya jangkakan.Akan saya semadikan dalam sanubari ini menjadi kenangan dan mimpi ngeri.Terima kasih ALLAH kerana selalu bagi diri ini kesabaran dan kemaafan untuk setiap insan.

No comments:

Post a Comment