Thursday 20 December 2012

AKTIVITI BALIK KG

Mggu lps aku balik kg semata2 ada 2knduri..Biasa la time2 cuti sek nh mmg bnyk knduri kendara kan, 1 belah suami dan 1 lagi belah saya, hehehe..kwn saya kawin lah..Lps2 aku kawen nh, aku main cuti ikut2 suka je, time org cuti aku xcuti, time org xcuti aku plk yg cuti, lps tuh mula la tersengeh sorg2 kt ofis time budak2 nh cuti..hehehe..Pic belah suami aku xsmpt nk snap sbb masing2 bz melayan tetamu..hehehe..So, pic belah aku jer yg ada..hehehehe..jahat x??? x..x...x..x..x...




bergmbr bersama pasangan masing2..


slmat pngantin baru adha ngn suami, smoga ikatan yg dibina berkekalan till jannah




Biasa la bila balik kg mmg rasa xcukup, tmbh2 bila dah kawen nh terpksa la berkongsi balik umh sndiri n umh mertua kan..hehehe..Nasib baik la umh aku ngn mertua dekat jer xsmpai 15mnt pon, so bila2 masa nk blik pon boleh..Skrg kan musim buah2an, so masa balik kg hari tuh aku bedal habis2an buah rambutan, manggis n durian, last2 smpai mlm tuh xblh tido buat batuk n sesak nafas..Adoi, xde pnyakit cari pnyakit org kata, tp dah di sebabkan nk mkn punya pasal, balik kg pon jrg2, lps nh xblh mkn dah, so batuk2 pon aku mkn jgk..Smpai skrg masih batuk2 n rasa sakit tekak..Huhuhu..


Mlm tuh plk aku lepak2 ngn mmbr2 suami aku ms diaorg krja kt mydin dlu2..Best jmpa diaorg sume sportg2, n bila msg2 bukak cerita masing2 gelak xhingat..hehehe..Aku pon mudah serasi ngn diaorg sume xkira laki or puan, sbb aku mmg peramah pon kan sblm2 nh, hahahhaa..perasan jer blh..ekekekeke..Pernah x korg dgr mana2 kedai mkn ada 2jenis minuman jer???? Serius, mlm tuh kuar mkn aku firstme dgr dia kata ada 2jenis minuman., samada tea or kelapa..Aku bila dgr mula la gelak xhinggat, igtkn dia main2 rupa2nya skali betul..hahahaha..mmg pelik kot dgr kedai mkn ada 2jenis air je kan, so klu saper2 xminum tea or kelapa cm no, xkn org jauh2 dtg nk order air suam jer kot, agak2 la wei..hahahaha..kelakar gila..Aku lupa plk nk tngk aper nma kedai dia..Lps tuh mknn plk ada mee rebus n goreng2 jer, mmg xmsuk akal betul la tuan kedai nh, tp aku tngk ramai jer org mkn lepak2 kt kedai dia..Haishhhh pening plk aku bila fikirkannya..





lps mkn kita bergmbr dlu..hehehe..dh jadi kebiasaan..hehehe..
kedai ni special, ada 2 jenis air jer..hehehe..pelik tapi benar..



  Esok plk kami g jln2 kt pengkalan kubur, aku, hubby, abg mat n ckgu ariff, mcm biasa la aku sorg2 jer puan, yg lain2 sume laki2, sbb lama dah aku xg pngkalan kubor, igt nk g mundok, tp takut la plk bila tngk senapang2 diaorg kt tngn, kang xpasal2 tertembak kita, nauzubillah..Smpai mcm tu skali aku fikir..hehehe..Rupa2nya brg kt situ mahal gila kot, klu nk bandingkan dgn rantau pnjg jauh bezaaaa..xbnyk kedai plk kt situ..Xper2 balik len x aku igt nk g jln2 kt rntau pnjg plk..



Mlm tuh plk bwk ank2 sedara bli brg2 sek ngn uda, lps tuh bwk diaorg g mkn kfc kt kok lanas dekat rumah..sambil mkn blhla sambil2 diaorg main, sian jgk kt budak2 tuh duk terperap jer kt umh..



adam n affan

affan budak buas..mkn2, main2 blh plk berak..potong stim btullah affan nh..hehehe..

adam n nureen


Ok itu jer cerita masa balik kg hr tuh, lain entry kita bersua kembali..

No comments:

Post a Comment