Monday 31 December 2012

LASTDAY 2012

Assalamualaikum..

Hari ini adalah hari n tahun terakhir 2012 bagi kita semua, yang mana mlm nh juga kita semua sama2 akan menyambut ambang tahun baru 2013..Moga2 azam kita semua pada tahun 2012 semuanya telah tercapai n diredhai oleh allah Subhanahuwata'la...Alhmdulillah amin..Sapa2 hajat atau impiannya selama ini xtercapai, insyallah harap2 pd tahun baru 2013 nh masih ada sinar baru n akan tercapai segala hajat sebelum2 ini dan dimakbulkan oleh Allah sentiasa..Sama2 lah kita berdoa n berusaha utk mendapatkannya ya..



Sabtu hari tu aku n hubby balik umh kuarters pedas utk jenguk2 umh kami kt sana, sambil2 mlwt isteri kwn hubby yg baru lepas operation ada masalah dalaman..Shida doakan wani cepat sembuh dan jaga kesihatan wani n baby baik2 ya..Wani nh baru lepas gugur masa kitaorg kawin hari tuh bln8, tut2 g melawat dia sabtu hr tu dia cakap pregnant lg, sekarang nh masuk 4bln..Lepas gugur sekali jer datang period..Orang2 tua kata kalau gugur mesti pantang sama orang bersalin jugakkan, tapi sekarang nh normal dah kan..Dia operate hari tu pon sebab takut effect pada baby ni jugakla..Tiba2 rasa sedih dan kerdil diri ini sebabnya sampai sekarang aku masih belum pregnant2 lagi..Sian pulak kt hubby aku, nasib baik la hubby aku nh jenis memahami..Aku rasa bertuah dan bersyukur sangat2 dapat suami yang baik dan memahami nh.Sama2 la kita usaha lebih lagi abang ya..Sampai2 umh pedas, ya allah bersepah gila rumah, aku tanya la hubby kenapa boleh bersepah, dia kata cari buku bank hari tuh hilang, xkan la hilang sampai rumah macam nh sekali, adooooii...berabuk dah 1hal, maklumla rumah yang dah lama tinggal tanpa berpenghuni..Kemas2 barang kejap, cuci2 aper yg patut, sedar2 dah kul7.30..Stop mandi n bersiap2 utk balik putrajaya..Ingat nk tido kt situ, sekali baju aku lupa bawak, so xjadi la tido kt situ..



Sebelum balik kami singgah makan kat MMA SANTAI CORNER NILAI..Nak tahu kenapa aku suka makan kat situ??? hehehe sbbnya mknn dia sedap2 n tmpt utk karaoke dia open n sambil2 kita mkn sambil2 kita berkaraoke..ekekekeke..xgitu??? 






ni map utk ke sana..senang jer nak cari..

MMA SANTAI CORNER..mcm2 ado..


ni aku punya chicken-chop RM13...walaupon mahal tp sedapppppp..

harrrrrrr..ni la tmpt dia..sambil2 mkn sambil2 berkaraoke..hehehe..
jgn igt hubby colek gigi plak, ngh makan kerang bakar tuh..hehe..

sedap aiskrim dia..RM4..Kerang bakar RM5 1pinggan..otak2 rm0.60..char kueh teaw RM5..

ni cashier minuman
Jangan ingat kt sini xde burger bakar taw, ada jgk ABANG BURN BURGER BAKAR...harganya standart sama dengan lain2 tempat..Tapi makanan kat sini ada yang mahal ada yang murah..Tapi semuanya sedap2 la..Aku order sirap limau n tea o ais limau xkan la sampai RM3.80??? Logik x????Haishhhh..cekik darah betul...Tapi tempat nh memang ramai gila orang sampaikan kena tambah kerusi meja lain..Masyuk..masyuk..

RM10.80..mkn sampai muntah..

Sempena akhir tahun dan azam tahun baru nh saya nk mintak maaf banyak2 pada blogger2 semua, yg sentiasa support n jengah baca blog saya yg xseberapa nh..Insyallah, segala kelemahan diri ini akan saya perbaiki pada tahun hadapan..Sama2 la kita mengubah ke arah yang lebih baik, yg mana 2012 banyak kenangan pahit manis yang xdapat saya lupakan sampai bila2..Kalau nak diikutkan banyak kenangan pahit dari yang manis saya alami selama nh, tapi aper2 pon insyallah kita perlu berusaha n bertawakal lagi..Harap2 tahun baru nh kita semua akan ada perubahan dan tercapai segala hajat n impian selama ini..Insyallah amin..PEACE YOOOOO!!!!!!



Ok itu saja, esok cuti newyear..kami xplan lagi nk kemana..So tungguuuuuuuuuuu..hehehe..

1 comment: