Monday 24 December 2012

L.E.M.A.U

Salam n Selamat Tengahari Malaysia..

Boring sngt2 dtg kerja hr nh sebabnya msg2 bercuti n habiskan cuti tahunan, manfaatkan cuti yg ada utk balik kg bercuti bersama family tersyg masing2..Tinggal beberapa hari saja lg utk kita tingglkan thn 2012, moga2 segala impian n aper yg kita hajati selami ini tercapai dan telah dimakbulkan oleh ALLAH, yg mana 2013 akan tiba...Kt ofis hr nh hnya tnggal 3,4org jer, boring sngt2 ase nk buat kerja..So sempena aku xcuti n xbalik kg nh, insyallah aku akan manfaatkan cuti yg ada nh dgn sebaik mungkin kt cni bersama suami tersyg..xgitu???? ekekekeke..Ceewaaaahhh, ayat utk sedapkan hati sendiri jer tuh walaupon dlm hati memberontak..Aaaarrgghhhh..Tp xper, kurang2nya aku x la boring sngt duk sorg2 kt cni kan???..hehehe..Sabtu tu suami aku kena kerja sbbnya ada operasi hujung thn n semestinya lah cuti utk hr nh xlulus walaupon esk cuti krismas..Hurrmmm sabau jerla bak kata org melaka..

So semalam kitaorg manfaatkan cuti yg ada dgn tngk movie n main bowling dgn sepuas2nya..hehehe..Igtkan xde org kt alamanda semalam, sekali ramai gila org, punya la nk parking susah..Smpaikan 2,3,4x jgkla nk kena pusing..Haiisshhhh tension betul lah..Nk tau kitaorg tngk movie aper? hehehe..meh tngk sini:







FILEM: Adik Manja Returns
ARAHAN: Dharma Harun Al Rashid
GENRE: Komedi
TAYANGAN: 21 Disember 2012
PELAKON: Dharma Harun Al Rashid, Faezah Elai, Juliana Evans, Rozita Che Wan, Jihan Raja Lawak, Fida, Maria Tunku Sabri




 SINOPSIS ADIK MANJA RETURNS
Mengisahkan kenakalan pelajar-pelajar perampuan di Kolej Professional Skill dimana Pengetua Sofea (Rozita Che Wan) menjemput semula Cikgu Azmi (Dharma Harun Al Rashid) bagi memulihkan semula pelajar-pelajar di kolej tersebut terutamanya Kumpulan Bib yang dianggotai oleh Bib (Faezah Elai), Tam (Jihan Raja Lawak), Mala (Geetha), Mei (Adelin Tsen) & Ayu (Fida) serta Kumpulan Su yang dianggotai oleh Su (Juliana Evans) dan rakan-rakannya.




Filem ini turut menampilkan Maria Tengku Sabri, Ezlynn, Usup Wilcha, Norlia Ghani, Jegan, Along & Azrul Cham, Kumpulan HMC Phlow dan Kumpulan Rokusteps

Yang aku boleh bagi tau korg adalah filem nh komedi n best sngt2 kalau korg nk tngk..Mmg xrugi lah tngk smlm..Aku n hubby aku smlm pon gelak mmg xhingat org kiri kanan dah, jnji aku blh gelak sepuas2nya..Hahaha..Dr mula smpai habis cerita tuh mmg asyik gelak jer, hahaha..Mmg xrugi lah kalau nk tonton..Hehehe..So, kalau nak tahu aper kesudahannnya cerita nh, baik korg tngk sndiri, mmg lawak habis lah..hahahaha..Tp kalau xde masa ker xde duit nk tngk, korg tunggu tngk dlm youtube or korg download dlm internet jerla nnt ya..hehehe..



Lepas tngk movie, tiba2 mmbr hubby msj ajak pegi jln2 kt uptown danau kota..Aku yg mmg suka bab2 jln nh mmg bersetuju jerla utk pegi..hehehe..Tambah2 baru lps gaji, best la ckt kalau nk jln2 kan, kalau x hurrrmmm tngk org jerla kot..hehe..Smpai2 umh kul2 pagi..Kul5 pagi dah kena bngun dah utk siapkan sarapan utk hubby pegi kerja..Adoooii skrg nh tngh thn mata utk tido..Pedih mata2 ase..Sabar2, lunch nnt aku nk tido puas2, kalau terlajak tu sorry la ya..hahaha..


gambar sekadar hiasan

p/s: xde mood buat kerja sbbnya sakit perut yg amat sngt..uhukkk.. :(






No comments:

Post a Comment